تبلیغات
تقویت و تیونینگ - جایگزین ققنوس Mercedes-AMG GT
تقویت و تیونینگ
به سایت ما خوش آمدید

                                                                                                                                                                                 پورشه 911 ، به حمله هایی که از طرف کمپانی های دیگر به او می شود ، غریبه نیست . اما امروز دز آفالترباخ آلمان ، بازوی قدرتمند مرسدس بنز ، ای ام جی رقیبی سر سخت به سمت او روانه کرد .

خودروهای فوق اسپرتی که از نشان سه پر بهره می برند ، بسیار اندکند .در دو مورد اخیر مرسدس با SLR به آسمان ها شلیک کرد و با اس ال اس تازه مرخص شده ، تجدید خاطره ای فوق لذت بخش را روانه بازار نمود . اما هر دو آن ها قیمتی را داشتند که حتی برای رده های بالای خیلی از جوامع قابل خرید نبود . اما این بار مرسدس اسلحه جدیدش را برای شلیک به خودرو هایی که قابل دسترس ترند پر کرده . خودرویی که برای مقابله با پورشه 911 و رقبای هم رده اش مثل آئودی R8 و نسخه های رده بالای جگوار F-Type ارائه شده .

Mercedes-AMG GT معنای کامل استفاده از تکنولوژی رده بالا ، در سطح پایین است . طراحان به جای استفاده از یک کاغذ سفید خالی ، طرح SLS فوق العاده را مقابل خود گذاشته و با الهام گرفتن از خودروی مفهومی اخیر مرسدس ، Vision و رعایت خط مشی طراحی های اخیر مرسدس بنز ، سعی در خلق خودرویی نو کردند .                                                                                   می بینید که تمامی این خودرو ها از یک کاپوت بلند ، یک شیشه عقب به شدت جمع و جور شده و اتاق کوچک بهره می برند . اما این خودرو بسیار نرم تر ، لطیف تر و بسیار مقرون به صرفه تر از نظر هزینه نگه داری ساحته شده است . بر خلاف اس ال اس ، این خودرو درب بزرگتری برای دسترسی به صندوق عقب دارد و همچنین فضای بیشتری برای جای دادن لوازم در آن . به میزانی که به گفته مرسدس بنز ، با آن می توان یک هفته را از خانه دور بود. درب های گالوینگ اس ال اس به علت کم کردن هزینه ها و مهم تر از آن حفظ حویت اس ال اس در تاریخ کمپانی و با توجه به پایین آمدن سطح رده بندی خودرو جدید ، خذف شده است.                                                                                                                                                                                                                                                              تفکر بر آن است که برای حفظ موقعیت اس ال ، نسخه رودستری از این خودرو فعلا ارائه نشود.                                                                                                                                                                                                                                                                                              مهندسان ای ام جی بالاخره دست از موتور مشهور 6.2 لیتری تنفس طبیعی خود برداشته و این خودرو را به یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو مجهز کرده اند . که از این پس همین موتور بر روی نسخه های افراطی ای ام جی از جمله نسل های بعدی E و C کلاس و در وادی 63AMG عرضه خواهد شد . اما فعلا اولین حضورش - که حضوری بی پروا و گاها در بعضی کارشناسی ها عجولانه هست - را در این گلوله راکت AMG تجربه خواهد کرد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

این موتور که توربو های آن میان دهانه V شکل قرار گرفته اند ، در نسخه GT این خودرو 456اسب بخار قدرت را در پیک 6000 دور در دقیقه زیر پای شما می گذارد . این در حالی است در نسخه GT S ، این رقم به 503 اسب بخار می رسد ، در پیک 6250 دور در دقیقه .

این قدرت موشک جدید ای ام جی در نسخه GT پس از 4 ثانیه و در نسخه GT S پس از گذشت 3.7 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رساند و تمامی این ارقام را مدیون جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه ای است که با سرعت تمام این نیرو را بدون درنگ به چرخ های عقب منتقل می کند .

                                                                                                                                                                                  داخل خودرو با استاندارد NACA و کنسولی شبیه به یک V دارد ، تا یادآور شکل موتور 8 سیلندر آن از بالا باشد . پدال های آلومینیومی ، ردیف دکمه هایی که بر روی کنسول و پنل بالای سر دارد ، یادآوری کابین یک خلبان را می کند.                                                                                                                                                                                                                                          با تمامی این اوصاف ، مرسدس بنز گستره عظیمی از امکانات و سفارشات را برای این خودرو در نظر خواهد داشت ، تا همیشه یک خودرو منحصر به فرد را سوار شوید و مرسدس ، هرگز مرسدس نمی شود اگر این خودرو با طیف متنوعی از امکانات رفاهی امنیتی و تکنولوژیک همراه نباشد . پس با وجود ارزان قیمت بودن آن ، صد در صد ، با یک تیک با خودکار ، یک کلیک با موس یا یک تپ در تبلت ، می توان ده ها هزار دلار پول برای سیم ها و کابل ها و کامپیوتر های اضافه بر روی این خودرو پرداخت.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 در انتها گرچه این خودرو توقعات عامیانه را ، برای ساخت یک ابر خودرو مثل گذشته برآورده نکرد ، اما در حیطه خودش ، می تواند رقیبی بسیار قدرتمند برای دیگر رقبا باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           منبع:maxspeed.ir                                                                                                                                                                                 



نوع مطلب :
برچسب ها : Mercedes-AMG GT، AMG GT، Mercedes، پورشه 911، SLS،
لینک های مرتبط :

یکشنبه 30 شهریور 1393
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : YOUSEF FOROUZANDEH
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما درباره وب سایت تخصصی carturbo چیست؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای تقویت و تیونینگ محفوظ است