تبلیغات
تقویت و تیونینگ - بررسی دوج چلنجر R/T Scat Pack 2015
تقویت و تیونینگ
به سایت ما خوش آمدید
                                                                                                                                                                                 مطمئنا کسی پیدا نخواهد شد تا ادعا کند که چلنجر R/T Scat Pack بهترین چلنجر تولید شده است.چرا که مدل قدرتمندی نظیر هلکت با قدرت 707 اسب بخاری و گشتاور 650 پوند فوتی خود رقیبی برای خود باقی نگذاشته است.اگر به داینو تست ما اطمینان دارید،این مدل چلنجر که به نحوی دشمن آسفالت تلقی می شود توانست قدرت 722 اسبی و گشتاور 672 پوند فوتی را ثبت کند که اعدادی فراتر از اعداد کمپانی است. اما مدل مورد بحث امروز ما هلکت نیست.بلکه برادر ضعیف تر اوست که با نام R/T Scat Pack شناخته می شود.این مدل در رده بندی ها در جایی بالاتر از مدل R/T (با توان تولیدی 375 اسب بخار و 410 پوند فوت) و پایین تر از مدل SRT 392 (با توان تولیدی 485 اسب بخار و 475 پوند فوت گشتاور) قرار می گیرد.قوای محرکه R/T Scat Pack برخلاف سایر مدل های R/T توسط پیشرانه 6.4 لیتری V8 همی تولید می شود و قادر است 485 اسب بخار و 475 پوند فوت گشتاور را در اختیار راننده بگذارد.پیشرانه ای که نسبت به مدل های سال 2014 می تواند 15 اسب بخار قدرت و 5 پوند فوت گشتاور بیشتر تولید کند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   R/T Scat Pack حتی با توجه به استفاده از پیشرانه مدل های SRT نمی تواندلذتی یکسان را به شما منتقل کند.علاوه بر این از ترمز های مدل های SRT سال 2014 استفاده می کند در حالی که SRT های سال 2015 از ترمزهای 6 پیستونه جدید تر استفاده می کنند.همچنین از سیستم تعلیق تطبیق پذیر SRT و چرم در داخل کابین نیز محروم است و به جای آن به سیستم تعلیق اسپرت Bilstein و صندلی های پارچه ای مجهز است.                                                                                                                                                                                   از بین سیستم های انتقال قدرت می توانید یک سیستم 6 سرعته دستی را انتخاب کنید،اما پیشنهاد ما این است که برای فرار از عوارض سوخت،مدل 8 سرعته اتوماتیک آن را انتخاب کنید که توانایی تعویض دنده از پشت فرمان،لذت استفاده از گیربکس دستی را برای شما جبران می کند.سیستم اگزوز فعال دوگانه،رینگ های 20 اینچی،اسپلیتر های خشمگین در جلوی خودرو و اسپویلر عقب،تریم Scat Pack را تکمیل می کنند.                                                                                                                                                                                                                                               گذشته از اینها،این مدل نیز تمام تغییرات ایجاد شده موجود در بقیه ی چلنجر های 2015 را دارا خواهد بود.مانند:جلوپنجره باریکتر،چراغ های LED دو تکه ی عقب و نمای داخلی تغییر یافته.که مورد آخر برتری فاحشی نسبت به دو رقیب دیرینه،یعنی:ماستنگ و کامارو دارد.
دور از ذهن نیست اگر بگوییم که کابین چلنجر های 2015 از نظر زیبایی ظاهری و کیفیت مواد به کار رفته، برتری کاملی نسبت به کامارو و ماستنگ 2014 دارد.هرچند که ماستنگ 2015 بسیار رقابتی تر عمل میکند.                                                        
                                                                                                                                                                                                                                             بهترین ورژن سیستم Uconnect به صورت استاندارد در اختیار خریدار قرار می گیرد.دوربین های نشان دهنده نقطه کور عقب،سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه ای و رادار های پارکینگ نیز،پکیج Scat Pack را مجهز می کنند.
در تست های انجام شده،چلنجر RT Scat Pack توانست تا در 4.2 ثانیه به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد و یک چهارم مایل را در 12.6 ثانیه با سرعت نهایی 112.3 مایل بر ساعت طی کند.این یک چلنجر هلکت نیست اما توانست تا چلنجر R/T که پیش از این تست کرده بودیم را شکست دهد که صفر تا صد را در 5 ثانیه ممکن می کرد و یک چهارم مایل را در 13.5 ثانیه و با سرعت نهایی 105.9 مایل بر ساعت طی می کرد.همچنین عملکردی سریعتر از SRT 392 که در سال 2011 تست کرده بودیم داشت و چه در صفر تا صد و چه در یک چهارم مایل،0.4 ثانیه سریعتر بود.
با فشردن ترمز ها نیز می توانید در 108 فیت از سرعت 60 مایل بر ساعت،توقف کامل کنید که به ترتیب 4 فیت و 9 فیت کمتر از R/T و SRT (سال 2011) است.
در پایان،چلنجر R/T Scat Pack با قیمتی به میزان 7000 دلار کمتر از SRT 392،دنیایی از کارایی و لذت را،در کنار سرعت،در اختیارتان قرار می دهد.پس اگر شما هم،دلربایی ماسل کاری چون چلنجر را انکار نمی کنید و کمی حس هیجان برایتان ضروریست،دست به کار شوید و بدانید که هیچ گاه از وجود یک چلنجر در کنارتان پشیمان نخواهید شد.
                              سایر مشخصات:
قیمت پایه:39,490 دلار
نوع خودرو:موتور جلو-دیفرانسیل عقب-5 نفره- 2 در کوپه
پیشرانه:6.4L/485-hp/475-lb-ft OHV 16-valve V-8
سیستم انتقال قدرت:8 سرعته اتوماتیک و 6 سرعته دستی
وزن خشک:4235 پوند
تقسیم وزن(عقب/جلو):55/45%
فاصله دو محور:116.2 اینچ
شتاب صفر تا صد:4.2 ثانیه
یک چهارم مایل:12.6 ثانیه با سرعت نهایی 112.3 مایل بر ساعت
توقف کامل از 60 مایل بر ساعت:108 فیت                                                                                                                  منبع:maxspeed.ir




نوع مطلب :
برچسب ها : دوج چلنجر، دوج چلنجر R/T Scat Pack 2015، دوج چلنجر 2015، R/T Scat Pack، R/T، Bilstein، SRT،
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : YOUSEF FOROUZANDEH
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما درباره وب سایت تخصصی carturbo چیست؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای تقویت و تیونینگ محفوظ است