تبلیغات
تقویت و تیونینگ - بررسی تویوتا کمری 2015
تقویت و تیونینگ
به سایت ما خوش آمدید
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          آیا باور دارید که تویوتا در ساخت سدان های خانوادگی مانند کمری نوآورانه عمل می کند؟شاید نه.
برای آزمایش توانایی های کمری 2015 آن را به جزیره هاوایی بردیم تا عملکرد و ارتقاء های ایجاد شده در آن را از نزدیک مورد ارزیابی قراردهیم.
                                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                       تغییر ظاهر این خودرو به گونه ای ناگهانی و قابل توجه بود.کمری در واقع تعریفی ست برای بیان لذت رانندگی در اکثر نقاط این کره خاکی و مطمئنن ظاهر جدید این خودرو باعث جذب شدن خریداران بیشتری به سوی آن خواهد شد.این که بگوییم ظاهر آن تغییر کرده است هیچ گاه برای بیان نوآوری های آن کافی نبوده و نیست.مهم ترین ابتکار این خودرو را می توانن عرضه تریم جدیدی به نام XSE دانست که در ادامه،بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد و پیش از این نیز باید بگوییم که اگر تنها یک تریم باعث تغییر اوضاع به نفع کمری در میان رقیبانش شود،XSE نام دارد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      دقیقا 3 سال پیش بود که تویوتا تریم جدیدی با نام SE را برای کمری معرفی کرد.در اینجا نیز دوباره این مدل را فرا میخوانیم تا بعد از مقایسه ، تریم برتر را به شما معرفی کنیم.در حال حاظر تقریبا 45 درصد از کل کمری های فروخته شده از مدل SE بوده اند و به نظر می آید که یکی از دلایل کسب مقام پرفروش ترین خودرو آمریکا به مدت 12 سال پیاپی نیز همین مدل باشد.همچنین در سال 2015 ، تویوتا برای ادامه جنگ بر سر این مقام،مدلی دیگر به نام XSE را معرفی کرده.اما سوال این است که چه چیزی باعث خاص بودن آن می شود؟برای جواب دادن به این سوال اول باید با مدل SE آشنا شویم.                                                                                                                                                                                                                                                                                 مدل SE برای برخی یک مدل خاص تلقی نمی شود بلکه عمدتا مدلی به نظر می رسد که تمرکز بیشتری برای اسپورت بودن دارد.این مدل با یک بدنه منحصر به فرد عرضه می شود که دارای جلوپنجره مشکی جدید،اسپویلر عقب،اگزوز های کرومی و همچنین یک سیستم تعلیق اسپرت ارتقائ یافته و رینگ های 17 اینچی بزرگتر است.البته از صندلی های اسپورت و روکش فرمان چرمی نیز بهره می برد.با وجود ارتقاء های صورت گرفته اگر همچنان به دنبال یک خودروی اسپرت تر هستید،فورد فیوژن و مزدا6 گزینه های مناسبی به نظر می رسند.اما چیزی که کمری را منحصر به فرد می کند،ظاهری جذاب به همراه لذت بردن از رانندگی با وجود حداقل ارتقاء های صورت گرفته شده است                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  قیمت این مدل در حقیقت یک هزار دلار گران تر از مدل پایه و به میزان $24,665 است.در حالی که قیمت مدل پایه که LE نام دارد از $23,795 شروع می شود.تریم SXE نیز کمی گرانتر است و در ازای دریافت 26,975 دلار در اختیار مشتری قرار می گیرد.در عوض این مقدار پول بیشتر،گرمکن صندلی های جلو،صندلی های برقی 4 حالته مسافران،رینگ های 18 اینچی سفارشی پهن تر و تزیینات چرمی ultrasuede داخلی که حتی به خوبی چرم آلکانترا موجود در مرسدس بنز است،در اختیارتان قرار میگیرد.در عین حال اگر حاظر به پرداخت $32,195 باشید نیز می توانید خودرو خود را مجهز به پیشرانه V6،امکان ورود بدون کلید،استارت دکمه ای،سان روف برقی،ارتقاء سیستم صوتی و نمایشگر 7 اینچی به همراه نویگیشن و حتی امکان شارژ تلفن همراه بدون سیم کنید که مورد آخری در خودرو های گرانتر هم به سختی دیده می شود.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              یکی از مواردی که در هنگام رانندگی با آن می توان حس کرد،راحت بودن سواری حتی با وجود چرخ های بزرگش است.وزن خودرو نیز همواره احساس قدرتمند بودن را به سرنشینان و راننده القاء می کند.اتاق خودرو بسیار نرم عمل می کند و به عنوان یک خودرو سدان و در عین حال اسپرت از خشکی زیادی برخوردار نیست.اگر مایل به خرید مدل های گرانتر این خودرو هستید مطمئنن از امکانات آن شگفت زده خواهید شد.دنیایی از امکانات از جمله:هشدار دهنده انحراف از مسیر،مانیتور نشان دهنده نقطه کور،سیستم auto-high beam( که با کم کردن اثر نور خودرو باعث می شود تا دید راننده مقابل کور نشود).علاوه بر این تنظیمات کروز کنترل تطبیق شونده آن نیز مدرن تر شده و با یک سیستم پیش-برخورد همراه خواهد شد که به هنگام تصادف به راننده هشدار می دهد و یا حتی در صورت نیاز ترمز ها را فعال می کند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   شاید بزرگترین مشکل این خودرو را باید در زیر کاپوت آن جست و جو کرد.پیشرانه خودرو بر خلاف ظاهر آن هیچ تغییری نداشته و همانند گذشته است.سیستم انتقال قدرت نیز همان مدل 6 سرعته قبلی است.و همه به این معناست که مصرف سوخت آن نسبت به گذشته تغییری نداشته و در رقابتی که رشد،در آن حرف اول را می زند نسبت به رقبا یک نقطه ضعف محسوب می شود.تا جایی که 3 مایل بر گالن،عقب تر از رقبایی چون آلتیما و آکورد قرار دارد.در مصرف سوخت ترکیبی نیز از سوناتا و فورد فیوژن عقب تر است اما با این حال اینها باعث نمی شود تا کمری از رقابت با این دو خودرو باز بماند.

از همه ی این تریم ها که بگذریم باید به مدل هیبریدی آن هم اشاره کنیم.علاوه بر این یک مدل SE جدید نیز وجود دارد که با سوخت بنزین-الکتریکی کار می کند.
مدل هیبریدی کمری مانند کلاس SE آن،یکی دیگر از موفقیت های تویوتا به شمار می آید و بر خلاف بسیاری از هیبریدی های دیگر که عملکردی کند دارند،شتاب گیری صفر تا صد آن در 7.6 صورت میگیرد که در نوع خودش قابل قبول است.اگر مایل به داشتن آن هستید می توانید با پرداخت $28,820 مدل هیبریدی را خریداری کنید که در مدل کامل تر یعنی XLE ،به $30,805 هم خواهد رسید.                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                                                      مشخصات خودرو:
پیشرانه:2.5L 4-cyl یا 3.5L V6
سیستم انتقال قدرت:6 سرعته اتوماتیک
قدرت: مدل چهار سیلند:178 اسب بخار /مدل 6 سیلند:268 اسب بخار
آرایش سیلندر ها:6 سیلندر وی شکل یا 4 سیلندر خطی
گشتاور:170 پوند فوت در مدل 4 سیلندر و 248 پوند فوت در مدل 6 سیلندر
قیمت مدل پایه(به همراه هزینه مقصد):23,795 دلار
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     منبع:maxspeed.ir                                                                                                      




نوع مطلب :
برچسب ها : تویوتا کمر، تویوتا، کمری، تویوتا کمری 2015، XSE،
لینک های مرتبط :

سه شنبه 25 آذر 1393 09:25 ق.ظ
فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
YOUSEF FOROUZANDEH


فقط ادرس وبلاگ خودتون دوست عزیر به ما بدید

سه شنبه 25 آذر 1393 08:19 ق.ظ
سلام دوستم

وبلاگت خیلی دوست می داشتم واسه بازدیدش بیا به وبلاگ من سر بزن
YOUSEF FOROUZANDEH

فقط ادرس وبلاگ خودتون لطفا
سه شنبه 25 آذر 1393 07:53 ق.ظ
بازدید وبلاگت رو نمیخوای زیاد کنی؟ همین حالا وبلاگت رو توی لیست دوستانم ثبت کن تا بازدیدت روزانه بیشتر از همیشه شه
YOUSEF FOROUZANDEH

ادرس وبلاگ خودتون فقط
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : YOUSEF FOROUZANDEH
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما درباره وب سایت تخصصی carturbo چیست؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای تقویت و تیونینگ محفوظ است